Bruka design = inredningsdröm!

 
Så snygga kuddar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Precis vid Östermalmstorg så finns det en stor Bruka Design butik och det är verkligen som att komma in i en godisbutik för oss inredningsintresserade!
 
Jag har en del i det fina blåa porslinet som görs sig väldigt bra ihop med Mateus-porslinet (som jag också samlar på). Jag går ofta in där och klämmer och känner på saker och ting och igår fick faktiskt två frukostskålar följa med mig hem. Synd bara att det är lite dyrt annars skulle jag ha köpt med mig allt hem i affären!
 
Nu är det dock dags och ta tag i den här söndagen, men först börjar jag nog med frukost och tv-programmet "Extreme Couponing".



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0