Helgbesök!

 
Mormor, Bjarne och jag på min balkong
 
 
Rulltårtebakelse med jordgubbssylt
 
 
Igår var mormor och Bjarne på besök hos mig. Det var första gången de var på besök i min lägenhet så besöket börjades med en liten rundtur. Jag kan verkligen inte fatta att det är samma lägenhet som jag först var och tittade på. Jag har nämligen gjort om massvis så att de verkligen är min, men just vid rundturer kommer minnet tillbaka om hur risig lägenheten egentligen var. Men den blev ju en riktig pärla!
 
Jag hade inför fikabesöket bakat kanelbullar, macarons och rulltårtebakelse med jordgubbssylt. Eftersom jag har varit ledig hela Kristihimmelsfärd har jag haft massa av tid över och då har energin funnits för lite olika bakverk. Det är verkligen roligt och baka! Recept kommer på rulltårtan.
 
Efter fikat så åkte vi hem till mamma och pappa för lite grillmat. 
Josefin
2014-06-02 @ 21:50:03

Ser gott ut! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0