Atlanta

Nu är vi på hotellet vid flygplatsen i Atlanta. Imorse packade jag och det var ganska svårt att stänga väskorna! När vi kom till flygplatsen vägde vi dem och mina väger 22kg och 32 kg! Vilket betyder att jag måste betala för övervikt. Kommer dock att försöka få ner under 30kg då det är en av gränserna så att jag inte behöver betala så mycket.



Nu slappar vi på hotellrummet innan vi ska ta tåget in till Atlanta för en sista middag innan flygresan hem imorgon. Jag kommer att lyfta kl. 17.20 imorgon och landa i Amsterdam 8 på söndag för att sedan landa i stockholm kl. 12. Jag håller tummarna att ingen dum aska kommer att förstöra resan!
Gudrun
2010-05-08 @ 09:02:50

Trevlig hemresa! Oj, vad mycket bagage! Kram mamma och pappa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0