Back to school

Idag har det varit en riktigt tillbaka till skolan då jag har haft tre lektioner.

Det började tidigt imorse med engelska som var helt okej. Sedan tillbaka och göra läxor.

Andra lektionen var katastrof som vanligt. Vi hade fått en uppgift som jag har jobbat med idag, men nu har de ändrat sig så nästan allt jobb är förgäves :(

Passade på att sola lite på eftermiddagen innan min franska lektion. Jag hade en presentation som gick superbra! Så det var bra.

Imorgon har jag inga lektioner utan kan ägna mig åt att plugga, gå till gymet och sola. Idag har det varit runt 23 grader och det kommer hela veckan bara att bli varmare. På lördag ska det bli 30 grader!

Josefin
2010-03-31 @ 21:39:29

Later som ett harlgt spring break! Fina bilder! Var sa kul att halsa pa dig! Inatt tar vi bussen till LA, blir spannande!

Manga kramar

Johanna B
2010-04-01 @ 01:10:31

Åhh vad jag är avis, vill oxå ha sol och värme! Du kommer va jättebrun när du kommer hem till oss vinterblekingar ;) Själv ska jag hem till ett snötäckt Junsele. Glad påsk! KRAAAM!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0