Brunch och shopping!

 
Idag har jag och Josefin haft en dag i Stockholm bestående av brunch på Mornington Hotell vid Östermalmstorg och shopping i diverse affärer. En väldigt bra lördag helt enkelt! Vi har också kändisspanat på Sven-Bertil Taube som också åt brunch på Mornington. Dock hände en väldigt märklig grej när vi kom och skulle få vårt bord och det var att de sa att jag redan hade kommit. Efter lite förvirring visade det sig att det var två stycken Anna Jansson som hade bokat brunch för två kl. 12 och restaurangen hade trott att det var en dubbelbokning. Konstigt, men efter någon minutsförvirring redde det ut sig.
 
Maten var lite blandat och de hade ett stort fokus på små matplock så som äggröra, toast skagen, kycklingklubbor, bacon, pannkakor etc. Så vill man ha en mer bröd och frukostbrunch så är inte detta stället, men annars så kan jag rekommendera det. Se nedan lite av det som jag åt.... Det var himmelskt gott!
 
Josefin
2014-09-21 @ 10:15:20

Mycket trevlig dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0