Söndag 31 oktober

Imorse var det härligt att vakna upp då vintertiden var tillbaka och det innebar att man kunde sova en timme längre. Vid busshållsplatsen hände något konstigt. Det brukar inte vara så många som åker buss 7.44 en söndag morgon så jag brukar ta med en tidning och sedan stå ensam och läsa den. Imorse satt en person där redan. Jah blev ganska förvånad, men tog upp tidningen. Efter typ 5 min av helt tystnad hör jag ett : God Morgon. Det var verkligen superhögt och jag hoppar till. Först tror jag att han pratar i sin mobil, men efter några sekunder förstår jag att han pratar med mig och jag svarar såklart tillbaka. Hela situationen kändes superkonstigt och som tur var kom buss så jag kunde hoppa på den och halv sova ner till korsvägen. Jag menar, om han ville prata med mig kunde han väl hejat när jag kom.

I badet hade vi temat Monster och Häxor pga Halloween. Vi simmade mycket bröstsim och det gick ganska bra. Dock började ju L att krånga som vanligt och i slutet av träningen pratade vi med hans mamma och vi frågade om L verkligen tyckte att det är kul med att simma och om han vill vara där då det inte riktigt märks. De skulle gå hem och tänka på saken om L ska fortsätta. Jag tycker att alla barn som har olika aktiviter ska tycka att det ska vara kul annars kan man lägga ner så vi får hoppas att L bestämmer sig för att det är kul att simma.

Eftermiddagen har spenderats med att slappa framför TVn och baka. Jag hade nästan glömt hur kul det är att baka. Jag har lyckats göra en sak till imorgon och min födelsedag. En liten ledtråd: Jag har inte gjort detta sedan jag gjorde den som "den svenska efterrätten" i USA för 300 personer.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0