Shopping på Topshop med Sofi Fahrman



Fick en sen inbjudan av Sofis Mode om en shoppingkväll på Topshop. Det är en affär som jag egentligen inte handlar i men det utlovades att Sofi Fahrman skulle vara där och prata om trender, hennes nya bok och New York. Så jag tänkte att det lät ju kul och gick iväg i den isande kylan. Väl där så får vi vänta utanför tills dess att de som har varit på en exklusiv bokläsning med Sofi kommer i buss. Väl inne i butiken så strosade jag runt med minst 50 st andra shoppingsugna tjejer. Dock upptäckte jag ganska snabbt att de flesta kläder fanns bara i storlek 36 och 38, vilket inte riktigt är min storlek och allt var också ganska dyrt. Men jag hittar något linne som jag skulle kunna prova tills Sofi kommer och efter en halvtimme så kommer hon och tar mikrofonen och säger; "Hej och välkomna, min klänning är köpt på Topshop och vill ni ha tips så finns jag i butiken". Varpå en hel massa tjejer rusar fram och ska ta kort med henne. Snacka om en besvikelse! Men jag stod nästan precis bredvid henne så efter att tjejen framför tagit tre kort med henne (ljuset är fel????) så tar jag ett kort och även frågar om tips på att gå i högklackade skor. Hennes tips var att man ska köpa små gelékuddar och stoppa i skon och om de känns hala så kan man rispa dem under sulan annars är det bara att öva, öva och öva.

Ganska besviken åkte jag hem utan att köpa något, men jag har i alla fall träffat Sofi som verkligen såg perfekt ut även om hon var väldigt kort (hon står på tå på kortet).



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0