31 maj

Idag har det varit en vanlig dag på jobbet. Jag kände för att klä mig i rosa idag och man känner sig alltid lika pigg med sådana kläder. Idag var det den dagen som i bokslutssammanhang kallas för dag 0 så det var bara att börja med att granska siffror och då Scania är ett lastbilsföretag även granska lastbilarna. Det var riktigt kul och det kändes som att man verkligen fick testa på ekonomijobbet.

Jag jobbade över lite grann så när jag kom hem blev det mat och sedan har jag läst i "Elsas Mode" som jag lånade på bibblan i helgen. Jag har ju så otroligt mycket böcker så nu ska jag börja låna på bibblan, men det är ju så tråkigt. Om det är något som skulle behövas se över så är det bibliotek och dess personal. Det är ju en mycket bra tanke att kunna låna böcker helt gratis och man inte reserverar dem så utnyttja det faktumet och gör något bra av det!


♥ROKSTARR♥
2010-05-31 @ 21:13:12
URL: http://rokstarr.blogg.se/

hejj!

frågestund, lust att fråga ngt? :)

Victoria
2010-05-31 @ 21:16:34
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0