Presentation av mig!

 
Eftersom det här är en nystart så tänkte jag att det är bra att börja med en presentation av mig. Vem är Anna egentligen? Vad tycker hon om? Vad gör hon om dagarna? Vad är det för speciellt med henne?
 
Så här kommer svaret på tio stycken frågor:
 
Favorit resmål?
Oj, detta är svårt. Beror nog på vad jag är sugen på. Grekland, New York och Paris fungerar dock alltid!
 
Favorit färg?
Rosa! (Man kan dock tro svart/vitt om man tittar in i min garderob)
 
Film?
Legally Blonde (1 och 2) och Grease. Kan absolut inte se skräckfilmer!
 
Tv-serie?
Gilmore Girls, Vänner och Gossip Girl (speciellt de tidiga avsnitten)
 
Bok? 
Älskar att läsa! Läser typ allt, men favoriter är chick-lit och deckare.
 
Piercingar? 
Ja, om öronen räknas.
 
Har du någon förebild? 
Therese Alshammar och alla som går från att vara underdogs till att lyckas.
 
Vad är det värsta du vet?
Insekter, människor som tror att de är bättre än andra och ärtsoppa.
 
Vem är din favorit kändis?
Jag har nog ingen favorit kändis, men jag älskar att läsa skvallertidningar och bloggar om olika kändisar. 
 
Favorit bloggar?
Hm… läser ganska många, men de jag tittar in till dagligen är Sofis Mode, Starwomen och Blondinbella.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0