OS är igång!

 
Nu är det äntligen dags för OS i Sotji 2014.
 
Igår var det OS-invigningen och då den redan började kl. 17 hann jag inte riktigt hem och se hela, men jag såg det viktigaste; när elden tändes! Jag tycker det var en riktigt bra idé och ha två personer som tände elden. Fyrverkeriet sedan efteråt var ju helt fantastiskt.
 
Idag på morgon har det endast blivit en tur till ICA och sedan bänkade jag mig framför TV och såg Charlotte Kalla ta vår första OS medalj. Ett spännande lopp blev det och roligt att se.
 
Det blir nog en del OS i helgen då jag inte har något annat inplanerat. Jag måste nog jobba lite grann hemifrån. För en revisor är just januari - mars kritiska månader då vi jobbar som mest då alla företags bokslut och årsredovisningar ska gås igenom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0