Mitt 2013 - Del 3

JULI
Massvis med saker hände i Juli för denna månad hade jag semester. Jag var på examensfest för Sara, åkte och hälsade på min kompis i Göteborg och i Västerås, min kompis från Martinique hälsade på mig och så avslutade jag månaden i London.
 
 
AUGUSTI
Jag flyttade in i min ny renoverade lägenhet, var på Taxinge slott för den årliga sommarfikan och träffade min kompis Camilo.
 
 
SEPTEMBER
Jag träffade min kusins barn, Viggo, för första gången och vi firade pappas namnsdag med brunch på Mornington.
 
 
 
 
Karro & King :)
2014-01-09 @ 21:57:36
URL: http://www.karroochking.se

Åh funderar oxå på att göra en lite resume av året men kommer inte igång :P Du verkar ha lyckats iaf :)

Svar: Tack! När jag började trodde jag inte att jag hade gjort något under 2013, men jag upptäckte både det ena och det andra! Kan verkligen rekommendera en årsresumé för det gav många varma minnen tillbaka :)
Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0