Lekig måndag

 
Igår kväll träffade jag den här lilla tjejen fast nu är hon inte längre två månader som på bilden ovan utan 1,5 år och "stora"tjejen:
 
 
Tänk vad fort tiden går och vilken skillnad. Nu när Emilia är 1,5 år har hon en egen härlig personlighet och kan nästan uttrycka sig i ord och handling. Det tog henne cirka två minuter att bestämma sig för att jag var en snäll person och sedan fick jag en rundvisning av hennes egengjorda julpynt, alla hennes favorit böcker, vi lekte med bilar, åt thaimat där Emilia var snäll och åt upp min broccolli, såg tomtensjulverkstad och även del 2 och sist men inte minst blev jag inbjuden i hennes rosa jättefint prinsesstält. När jag sedan skulle gå så fick jag massvis med slängkyssar!
 
En riktigt härlig kväll! Med massa mys och även en hel del prat med Emilias mamma.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0