Frukost på helgen = Lyx!

 
Helgens frukost
 
 
Förra helgens frukost
 
Nu har helgen rusat iväg igen och det är redan söndag kväll. Min helg har inte varit något speciellt eftersom jag har varit så otroligt trött hela helgen. Det största projeketet har varit och sätta upp en hylla i mitt förråd och åka och handla.
 
Jag tänkte istället visa er mina härliga helgfrukostar. På vardagarna hinner jag aldrig riktigt njuta av frukosten och på senare tid har jag till och med tagit med frukosten till jobbet (jobbar väldigt mycket nu så den extra halvtimmen som man får sova är guld värd). Men när helgen kommer då är det dags! Färsk frukt, pålägg och ägg. Även gott te och färskpressad juice. I helgen sprang jag till och med ned till affären och köpte nygräddat bröd. Så fram för fler härliga helgfrukostar!
 
Nu laddar jag för nästa vecka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0