Biff Stroganoff

 
Så här färgglatt såg det ut på mitt köksbänk när alla ingredienser plockades fram. Jag tycker det är en STOR fördel att ta fram alla ingredienser innan man börjar laga mat, annars blir det så rörigt.
 
 
Receptet till denna underbara rätt kommer från Viktväktarnas kokbok så det är både gott och bra för en. Jag tog dock bort gräddfilen och senapen då jag inte riktigt tyckte de passade. Kan säga att trots det invecklade svår uttalade namnet på maträtten så var den väldigt lätt och laga. Man behöver inte vara någon mästerkock för att fixa detta.
 
 
Volià! Så här mumsigt blev det när allt var klart.
 
Allt som allt tog det nog 40 min att göra måltiden och den mesta av tiden ska grytan stå och puttra för sig själv vilket betyder att man kan göra annat än att stå och titta på maten.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0