Netflix

 
Förra helgen blev jag medlem på Netflix. Det är en sida på nätet där man kan streama film och tvserier helt lagligt. Det finns inte allt där, men bra mycket. För mig som lätt vill se flera avsnitt på en gång, har svårt att passa en tid på TV och älskar film så passar denna tjänst mig perfekt. Hittills har jag heller inte haft något problem med streamingen heller.
 
Första månaden är gratis så prova! Jag är supernöjd!
 
Annars har min dag spenderats på jobbet då vi just nu har den mest intensivaste perioden under hösten. Att kunna multitasking är verkligen bra! Det positiva är att det aldrig blir långtråkigt då man hela tiden måste göra nya saker. Så en revisor är allt annat än att sitta på sitt kontor!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0