Julmusiklista

 
I helgen när jag uppdaterade min spotifylista med vanlig musik när jag kom och tänka på att göra en egen julmusiklista; "Annas Jul". Efter lite sökande har jag nu några kända låtar så som "Hej mitt vinterland", "Jag drömmer om en jul hemma" etc, men jag vill ha fler låtar. Så min fråga till er är: Vilka låtar får man absolut inte missa när det gäller jul? Vilka är era favoriter?
Anonym
2012-11-12 @ 15:41:03
URL: http://johannablom.blogspot.se

Tänd ett ljus och All I want for christmas is you är mina favorit jullåtar! Jag såg mamma kyssa tomten är en härlig jullåt!

Svar: Nu finns de på listan :)
Anna

Josefin
2012-11-12 @ 18:48:21

Feliz navidad, little drummer boy och fairytale of New York är några av mina favoriter!

Svar: Fixat :)
Anna

Camilo
2012-11-13 @ 16:21:54

Var ska jag börja... Gå inte förbi, tänd ett ljus, all I want for christmas is you och mer jul.

Svar: Nu finns de på listan :)
Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0