Mission Impossible 4



I lördags passade jag på och hyra en film. Jag valde Mission Impossible 4 eftersom jag är ett fan av serien. Filmen handlar såklart om Ethan Hunt (spelad av Tom Cruise) och hur han ska rädda världen.

Filmen börjar med att Ethan Hunt sitter i ett ryskt fängelse och han blir fritagen av sitt team. Därefter får han ett hemligt uppdrag, men någonting går snett och USA och Ryssland hamnar i konflikt med varandra vilket leder till att IMF, som Ethan jobbar för, förnekas och Ethan tvingas att arbeta utan något support av IMF. Detta under ett uppdrag som kräver allt annars kan världen komma att gå under...

Jag tycker att filmen var mycket bra och det var en typisk Mission Impossible film. Mycket cool teknik, en snygg Tom Cruise, slagsmål och ett spännande fall. Att Michael Nyqvist är med gör det hela mycket roligare...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0