Fast anställd!



I onsdags var det en stor dag för då hade jag nämligen jobbat 6 månader på KPMG och det innebar att min provanställning gick ut och jag är numera fast anställd. Jag kommer så väl ihåg första dagen på KPMG och hur nervös jag var och trots att det har gått sex månader så är varje dag en ny dag som innebär massa nya saker.

För att fira detta gick alla assistenter på min avdelning ut och åt middag på Cliff Barnes. En trevlig middag och eftersom vi var så många fick vi sitta i VIP-rummet. Det var tre rätters meny som var helt okej. Därefter blev det dans till mycket bra musik (läs musik alla kunde texten till, men egentligen inte vill erkänna att man kan) innan det blev dags och ta tåget hem igen.

Nu väntar en helg utan jobb och bara ledighet. Ska nog passa på och läsa i mina nya böcker samt gå en promenad nu när våren verkar ha kommit.
Gudrun
2012-02-25 @ 13:58:24

Grattis! Tänk vad tiden går fort! Nu är du en riktig KPMG:are! Kramar Mamma och Pappa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0