Min vecka

Den här veckan är det fullt ös som gäller. Frasen "Vad gör vi,nu kör vi" dyker upp i mitt huvud. Så här får ni se hur min vecka ser ut och också får en liten förståelse för mig.
 
Måndag: Heldag på jobbet. Jobbade tre timmar övertid.
 
Tisdag: Heldag på jobbet. Antar att det blir övertid.
 
Onsdag: Heldag på jobbet. Möte med min coach på jobbet kl. 18. Möte med Sara för att strosa runt på Fashionweek kl. 18.45.
 
Torsdag: Heldag på jobbet. Antar att det blir övertid. Kl. 19.00 möte med Sara för att ta oss till Sofis Mode gala på Cafe Opera.
 
Fredag: KPMG dagen. En heldag som avslutas med middag.
 
Lördag: Sova....
 
Som ni ser en massa saker, men också en massa kul saker. Just nu håller jag på och funderar på klädsel till Galan....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0