Badskum från Apoliva



I torsdags var jag tvungen och gå på apoteket, men passade då på och se vilka nya Apoliva produkter som hade kommit in. Apoliva är ett kanonbra märke som är både bra för kroppen och luktar kanon. Jag har letat efter ett badskum ganska länge, men inte hittat något så gud vad glad jag blev när jag hittade detta. Jag prövade det på en gång när jag kom hem och det luktar gott och blir ett bra skum. Jag har också önskat mig badskum i födelsedagspresent, men då med ett "finare" utseende. Jag skulle nämligen vilja få in lite mera SPA känsla i mitt badrum, med fina ljus, fina tvålar, lukta gott saker, handdukar etc. Badrummet är alltså ett projekt. Men hur ska man få mitt pytte badrum till ett SPA? Det är en bra fråga...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0