Lördag kväll



Jag och Sara (jag har på mig klänning som jag köpte till KPMG festen)



Vi var och åt på en grekisk restaurang (mums!)



Familjen kom runt kl. 14.15 och då började vi med fika. Jag hade bakat kokosmuffins utan mjölk som blev riktigt bra. Det som var lite surt var att i receptet stod det att det skulle bli 12st men det blev bara 6st så nästa gång blir det att dubblera receptet. Efter det tog vi oss iväg till Coop för lite handling och sedan blev det mys hemma innan vi tog bussen ner på stan och grekrestaurang. Jag åt vitlöksbröd, souvlaki med tzatziki och sedan glass. Kanongott!
Sara
2011-03-29 @ 13:15:40
URL: http://saraa91.blogg.se/

Du får lägga ut receptet på dem :) så jag också kan göra dem.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0