Borås



Imorse satt jag på Nils Ericson terminalen och väntade på bussen till Borås



Emilia var med på resan




Jag utanför företaget som vi skulle intervjua


Idag hade vi vår första intervju i en serie av fem stycken. Vår magisteruppsats är baserad på intervjuer så nu har vi alltså kommit till empiri stadiet även om teoridelen inte är färdig. Att åka till Borås var väldigt smidigt och tog en timme med bussen. Efter intervjun, som gick bra, gick vi en sväng på stan och jag handlade en sak på Indiska (ni får se sedan vad det är) och vi åt på ett sushiställe innan det var dags att ta bussen hem igen.

På kvällen var det simning som gällde då jag hade noll inspiration för passkrivning. Men det ordnade sig med att jag fick ett pass från S02 tränaren som jag körde. Hon har också problem med inspirationen så hon har hittat en hemsida på nätet från USA där amerikanska tränare lägger upp sina pass. Så man går in där och fyller i vad för slags pass man är ute efter och så får man ett förslag. Det låter kul! Jag tycker att det är bra att ha en grund och sedan vara flexibel runt det. Dock tyckte simmarna att passet var jobbigt trots att jag gjorde om det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0