Examensfest!



Igår hade jag min examensfest för att fira att jag har tagit både en kandidatexamen och en magisterexamen inom redovisning och revision. Jag hade hunnit få mitt examensbevis från Södertörns Högskola. Först på plats var mormor och Bjarne. Därefter kom kusinerna, morfar, kompisar, farmor och farfar samt faster. Det var riktigt kul att se alla igen!



Vi började med mingel ute i trädgården. Därefter bjöds det på kyckling och kantarellpaj samt ost och skinkpaj. Vi hade beställt mat från Mollys. Allt smakade fantastiskt gott! Under maten höll mamma och Sara tal och jag fick ett revisorskit. Det var en riktigt bra tal och härligt att lyssna på.




Efter maten blev det en frågesport om mig och alla var riktigt duktiga. De två lag som vann var BMC och Johanna och Sanna. Jättebra att ni har koll på mig!

Därefter blev det presentöppning, Jag fick jättefina presenter och de var verkligen det som jag hade önskat mig.




Innan kaffet blev det sedan tal av Carina H och sång av mina kompisar Josefin och Johanna. De hade skrivit om texten till "boten Anna". Vi känner en ekonom, hon heter Anna... Därefter blev det som sagt kaffe och tårta. Jag hade beställt tårtorna från ICA Maxi och det blev rosa prinsesstårta med jordgubbsmousse.



Tack alla som kom för att fira mig! Det blev en kanondag! Ett särskilt tack till mamma och pappa samt Sara som gjorde festen möjligt, utan ert förarbete och "dagsarbete" hade inte dagen blivit så bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0