28 februari



Idag är det sista februari och jag kan inte förstå var den månaden tog vägen. För exakt en månad sedan så låg jag i startgroparna för att flytta in i min nya lägenhet och nu har jag redan bott där en månad! Det är ju hel konstigt.

Imorse skulle jag åka och träna, men när jag vaknade upp imorse så var det med halsont, ont i kroppen och allmänt seg så jag beslöt att stanna hemma från träningen för jag vill verkligen inte bli sjuk. Så idag har jag inte gjort så mycket mer än att vila, se på TV, läsa och bara vara. Det som dock har stört mig är mitt internet som igår bestämde sig för att allmänt sega, inte ladda upp bilder till bloggen och helt plötsligt stänga av sig. Jag hoppas det ordnar sig annars måste jag ringa Telia.

Nu ikväll känns det bättre och jag är just nu i skolan för att ha min lektion i Sverige i Världen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0