Sex and the City 2

Igår så klädde jag och Sara upp oss för att åka till Söder och se nya Sex and the City filmen som hade premiär i veckan. Vi hade till och med höga klackar som man bör ha när man ska se filmen!



Filmen var helt okej och jag tycker att är man ett SATC-fan så ska man självklart se den, men storyn är inte så jättebra. Även kläderna var en lite besvikelse för stylingen kändes lite fel placerad. Till exempel vem skulle gå ut i öknen i balkjol och högklackade skor? Nej, om det blir en film till så stanna i NY eller ta en tripp till en storstad så som London, Paris eller varför inte Rom? Dock gillar jag att gå på film på Söder. Det är fina salonger, god popcorn och framför allt gott om plats.




Sara
2010-05-31 @ 21:07:57
URL: http://saraa91.blogg.se/

vilken fin bild det blev på oss :)

jag håller med på förslaget på en tredje film, de ska inte vara ute i öknen, det passar liksom inte dem.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0