30 juni

Onsdag och dag 0 i bokslutet. Det innebär att nu är det några intensiva dagar på jobbet som gäller, men det ska bara bli kul att få massor att göra. Idag har jag jobbat med att uppdatera valutamodellerna och att kontera extra bokningar som har kommit in, men som måste göras manuellt då det är precis i bokslutsveckan.

På em/kvällen så var vi sommarjobbare utbjudna till Gröndal (Scanias hälsocenter) för lite företagspresentation, mingel och femkamp. Det var inget nytt som dök upp i företagspresentationerna utan det mesta kunde jag reda. Det som var en besvikelse var att ekonomisidan inte fanns representerad. Typiskt för om jag ska jobba på Scania är det ju där som jag vill vara. Mitt lag kom inge bra i femkampen, men gud vad roligt vi hade!

Skriver detta på min nya dator som jag har döpt till pärlan. Hon är väldigt fin och gullig. Med ett vitt tangentbord! Jag har installerat de flesta programmen förutom Office paketet. Måste väl köpa det då det som jag har inte fungerar :(



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0