27 juni

Imorse så åkte vi hem efter att återigen ha ätit en god hotellfrukost.

Bilfärden hem gick smidigt med tanke på att denna dag är en av de värsta om året trafikmässigt. Vi åkte till och med ut till Maxi och handlade inför veckan.

På em har jag hållt på med min dator som har kraschat igen så det kommer att bli till att köpa en ny imorgon. Jag har i alla fall lyckats rädda dokumenten och bilderna, vilket jag är mycket glad över. Jag hoppas att kunna köpa en likadan dator som Sara då den ska vara bra. 

På kvällen såg jag och Sara på Ice Castles, en film jag köpte i USA. Den handlar om Lexi som har en dröm om att bli konståkerska, men som drabbas av en olycka. Ska hon lyckas med sin dröm trots olyckan? En bra film speciellt om man gillar konståkning. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0