31 augusti

Imorse vaknade jag upp och bestämde mig för att ta en lugn morgon. Jag läste GP innan det var dags för frukost. Helt plötsligt fick jag ett SMS om Skype från min pappa och så "åt" vi frukost tillsammans precis som om jag hade varit hemma. Tänk vad man kan göra med internet, dator och Skype! Har ni inte använt Skype så är det läge att göra det... Helt fantastiskt uppfinning!

Efter det blev det disk och så tog jag bussen ner på stan. Det blev lite shopping i Nordstan. Jag köpte bland annat en ny klocka för min gamla har gett mig ett fult och elakt exem och så har jag även köpt en till lägenhet, det blev avtorkningsbara underlägg, ett par nya pumps, förvaring till mina pärlor och några krokar. Jag köpte även dynor till stolarna men de passade inte så jag måste åka ner och lämna igen dem.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0